Data e postimit: 2017-02-22 15:52:35
Lexime: 16142
Akili dhe Muji
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Autori: Ina Allaj
Shkolla: Shkolla Arianiti
Klasa: 10
Qyteti: Elbasan
E-mail: inaallaj@yahoo.com


Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u ofrohen disa mundesi.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: Burbuqe Emini · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 Nentori
Me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemali i se vertetes, me vulat e historis ngriti flamurin e Shqiperis stafete vazhdimesie te gjuhes shqipe start lirie te gezojme e vigjelojm diten e ngjarjes ne 100 vjetor keto arritje keto suksese me gjak ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: anxhela nurellari · Lloji: Romane · Tema: pesha e fjales
ata kerkonin lumturi ben fjal per 4 femij mes tyre dhe nje vajze te cilet ishin shoke te ngushte shum endrrimtar per nje jete me te mire sepse kishin pakenaqesira ne familjet e tyre prandaj ata ndermoren nje aventur te rrezikshme per ata sepse ishin ne nj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Haradinajve Janë gurthemel të lirisë Heronj të shqiptarisë Guximtar deri në fitore Fitues të pavarsisë ...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Mitrovicës Mitrovicë oj tok shqiptare Qofsh e bashkuar Gjithmonë krenare Mitrovicë e Isë Boletinit E Hamez Jasharit E Adem Kryetrimit Linde heronj e legjendarë Burra të urtë e krenarë Lavdi gjaku L...




Komentet e fundit!

Emri: me e mira
Email: leonorasadiku24@gmail.com
Komenti: sa qenke lodhur. u mundove shume per ta bere?:-((

Emri: Mili
Email: emiliano_azizaj@yahoo.com
Komenti: ulu, 4!

Emri: 12456789
Email: 1321332@yahoo.com
Komenti:

Emri: eni
Email: enitahiraj2@gmail.com
Komenti:

Emri: visi
Email: kadriavisi@gmail.com
Komenti:

Emri: visi
Email: kadriavisi@gmail.com
Komenti:

Emri: Karadrasi
Email: mukacu@mukabodru.tave
Komenti:

Emri: ana
Email: ana3456@gmail.com
Komenti: qenke kput me kete esen !!!!!!!!!!!!!

Emri: ana
Email: ana3456@gmail.com
Komenti: hahahahha

Emri: asdf
Email: asdfg@gmail.com
Komenti: sa qenke lodhur -_-



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com